9 Ocak 2012 Pazartesi

Tiramisu

Tiramisu : Cheer me up demekmis..
Adi guzel :D
bence sirf bu yuzden yapilmali..

Tarif basit..
Hazir kek veya kedi dili ile yapiliyor.

Hazir kek diye yaziyim ben kedi dili ile de olur ona gore degistirirsiniz..

1 bardak instant kahve ile kahve yapilir. Genelde nescafe kullaniliyormus. Herkes nescafe yazmis.
Ben bunu 1 bardak suya 2 tatli kasigi kahve ile hazirliyorum.
O kahve ile hazir kek islatiliyor.
Bana kalirsa ne kadar islak o kadar guzel. Ama bunun bir ayari var bence, cok islanip parcalanmamasi gerekiyor.

Kremasi icin:
1/2 litre sut
3 turk kahvesi fincan seker
3 turk kahvesi fincan un
1 paket vanilya
bunlar muhallebi gibi pisirilir.
Pistikten sonra icine 1 adet yumurta kirilarak karistirilir.
Soguyana kadar ara ara karistirilir ki top top olmasin.
Hafif ilindiginda 1 paket labne peyniri (200 gram) ilave edilir karistirilir.

Sonra eger kek ise, kek + krema + kek + krema olarak yapilir.
Kedi dili ise istedigin kadar kat cikabilirsin.

Uzerine kakao veya nescafe serpip dolapta bekletip soguk soguk yiyoruz..
Afiyet olsun..
Mutlu olalim.
Cheer bizi up yapsin..

Foto buradan, tarif kirmizi kapli defterimden :)
- Fotoyu suslu diye sectim -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder