18 Ocak 2012 Çarşamba

Coban Kebabi

Actifry yemegi gene..

Bir miktar (400 gram kadar) kuzu eti
2 domates
2-3 yesil biber
1-2 dis sarimsak
2 actifry kasigi yag
1 actifry kasigi elma sirkesi
Baharat...

Oncelikle bunun on islemi var..
Elma sirkesi, yag ve baharatlari karistirip eti icinde yarim saat bekletiyoruz. Aslinda acele yoksa elma sirkesine gerek yok bence, cunku zaten olecek o etler, ama elma sirkesi bu isi hizlandirsin diye ilave edildi..

Sonra actifry a bir kasik yag koyup 2 dakika tenceresinin ve yagin isinmasini bekliyoruz.
2 dakikanin sonunda etleri atip 10 dakikaya kuruyoruz.
Bu arada domatesleri, biberleri ve sarimsaklari kup kup dogruyoruz. Domates ve biberlerin cekirdeklerini cikartin demisler tarifte ama ben domateslerinkini biraktim.
10 dakikanin sonunda domates biber ve sarimsaklari ilave edip bir 7 dakikaya daha kuruyoruz.
7 dakikanin sonunda tuz ve kekik ekleyip 3 dakika daha pisiriyoruz.
(hepsi biz cekiminde cunku ben + actifry : ))

Ben bunu lavasa koyup yedim, Ozgur ise pilav yaninda yedi, ikimizin de tepkisi ayniydi, "guzel olmus ya"
Evet guzel olmus :)))

Fotosu yok cunku cekemeyecegim kadar actim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder