5 Ocak 2012 Perşembe

Pepperoni Pizza Puffs

Ya bunu boyle kaydetmisim tarif defterime, tuzlu muffin de olabilir bana kalirsa..

3/4 cup un
1 paket kabartma tozu
3/4 cup sut
1 yumurta
1 1/4 cup peynir (italian cheese blend yazmisim ama ben direk kasar + tulum karisimi yapiyorum)
1 cup pepperoni (sucuk koyuyorum kup kup keserek)
2 yemek kasigi kekik, nane, maydonoz (bunlari da taze demisler de bizde hic tazesi olmadigindan direk kurutulmusunu koyuyorum)

Muffin kaliplarini yagliyoruz.
Unu, kabartma tozunu, sutu, yumurtayi, peyniri ve sucugu guzelce karistiriyoruz.
200 derecede 15- 18 dakika pisiriyoruz, firindan cikartinca taze baharatlarimizi serpiyoruz uzerine..
Orjinal tarif bu..
Ben ise baharatlari da karisima ilave edip oyle pisiriyorum. Cabuk olmasi nedeni ile ani gelen misafir olayinda kurtarici no 2 :)
Ayrica buyuk sukse yapiyor..


Tarif ise big oven denen iPhone applicationdan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder