9 Ocak 2012 Pazartesi

Kasarlar Firarda

veya

Ayranli Pogaca..

Ama bence kasarlar firarda.. Cunku kac kere denediysem onlari hic pogacanin icine hapsetmeyi basaramadim..

50 gram erimis tereyagi
1 yumurta - sarisini ve beyazini ayiralim lutfen-
1 cay bardagi ayran
1,5 su bardagi un
1/4 cay kasigi tuz
kabartma tozu
ve bol miktar kasar

kasar ve yumurta sarisi haric tum malzemeyi karistiralim.
Sonra onlari pogaca moduna getirelim. Yani elimizle ceviz, limon vs buyuklugunde parcalar kopartip icine kasarlari koyalim, firin tepsimize dizelim.
Uzerine de yumurta sarisini surelim.
Seven varsa corek otu serpsin.

sonra bunu 175 derece firinda uzeri kizarana kadar pisirelim.
Pistikten sonra firin tepsisine firar etmis kasarlari toplayip pogacalarin yaninda servis edelim :D

Tarif ve foto

Hatta soyle bir yorum yazmisim:
Dün ayranlı poğaçanızın tarifini gördüm ve eve gider gitmez denedim. Evde ayran olmadığı için ayranımı kendim yapmak durumunda kaldım. Misafirmiz bayıldı!! Her bize geldiğinde bu poğaçalardan yemek istediğini söyledi. Ellerinize sağlık, paylaşımınız için çok teşekkür ederim (buı arada kenarlarını o kadar da sıkı kapattım ama gene de kaşarlar kaçacak bir yer bulmuşlar)
Itır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder