1 Aralık 2010 Çarşamba

Fırında Karnabahar

İkinci tarif de tabii ki Sheena'dan... Ben aracıyım

Efenim kendisi şöyle der:

Karnabahari haşla,
Suyun icine süt de koy.
Başka bir tavada, (çünkü haşladığın tavada olmaz bence),
Soğanlari doğra minik minik
Az zeytin yağı dök
Soğanları kavur
Kıymayı ad soğanlara ekle
Kıymanin üzerine tüm baharatlari dök (tarçin DÖKME!!!)
Kekik, kimyon, tuz, karabiber, pulbiber, nane ve Köri koydum ben
Sonra kIyma kavrulsun
O sırada karnabaharlar oldu bence
Çıkar onları tencereden süz
Bir borcamı azıcık yağla
Karnabaharları at içine
Üzerine kıymayi at (istersen kıymayı salça ile renklendirebilirsin azıcık da sulandır)
200 derecede fırınla..
Önemli olan pismesi degil ikisi de pişti, simdi kaynaşsin yavrucaklar
Üzerine kasar rendele çıkartmaya yakın
Kasarlar yanınca gec kaldın demektir, yanmadan çıkart!
Ye
Afiyet olsun

Resimler daha sonra Duck'ın annesinden gelecek

1 yorum:

  1. ben obezlikte son nokta olsun diye firina koymadan kıymalarla karistirirken de kasar koydum aralara,
    en uste de neredeyse ustu kapanacak kadar bol bol kasar rendesi koyup firinladim :))

    kasarlarda kizarinca cikardim firindan :D

    YanıtlaSil