7 Aralık 2010 Salı

Tahinli Kurabiye

Sheena yapmış gene. Hamarat hanımlar başka canım. Amma velakin beğenmemiş fazla.
Tam hatırlamasada tarifin şu şekilde olduğunu varsayıyor:

Malzeme
1 su bardagi tahin
2,5 su bardagi un
1 su bardagi pudra sekeri
1 su bardagi sivi yag (ben 1 cay bardagi koydum yetmedi azar azar ekledim, hem tahin hem yag kesin 5500 kaloridir)
Kabartma tozu
Vanilya

Yapılış
Karistir
Elle sekil ver
175 derecede 12 dakika pisir
Beyaz kaliyor
Catlak catlak olunca cikartiyon
Sogumasini bekliyon
Direk dagiliyor..
Ve acayip tatli oluyor
Cok minik minik sekil verirsen belki yapilabilir olur
Ya da direk yarim olcu lie dene
Afiyet seker bal olsun.

2 yorum:

  1. insan duzeltir de atar buraya dimi :D
    fotoyu ben cekmedim iphone cekti :D

    YanıtlaSil
  2. aa yamanın annesi bundan getirmiş dün, anlatıyordu nasıl yaptığını ben de diyorum çok tanıdık geldi, aynı tarifmiş :))
    yapmadan yemiş oldum oley :))

    YanıtlaSil