14 Aralık 2010 Salı

Tarçınlı Kurbiş - Deneme 1

Pastanelerde cafelerde içeceklerin yanında getirilen tarçınlı kurabiyemsi bisküvilerin tarifini arıyoruz.
Acaba bu mudur diye Itır'ın yolladığı tariflerden birini yaptım bugün, o değilmiş sanırım ama bu da fena değil.. :)

Tarifi aynen kopyalıyorum, fotolar benim yaptıklarımdan.

1 cup butter soft olsun
2 cups sugar
2 eggs
2 ¾ cups flour
1/3 cup ground tarçın

Cream butter ve şugır
Add eggs, 1 @ a time
Beat well after each addition
Combine flour ve tarçın gradually
Cover ve refrigerate
Until its easy 2 handle

Roll out @ ¼ “ thickness
Cut w/ a cookie cutter and bake @350 F 15-18 min.

350 F  =175 derece :D

Pişmeden önce bizim ufak fırına bu şekilde dizebildim ve yaklaşık 3 tepsi çıktı :)


Ben şekerini 1,5 cups koyduğum halde bize fazla şekerli geldi, 1 cup yetermiş gibi..
Aynı şekilde tarçın da yine tariftekinden az koydum ama çok daha az koyabilirmişim..




Duck bu arada kokusuna bayıldı daha pişmeden minik minik paralar vermek zorunda kaldım, pişerken fırının başından ayrılmadığı gibi piştikten sonra da yalvarışlarına devam etti. Bizim için bile nasıl mis gibi kokuttu evi, onun burnuyla aldığı kokunun yoğunluğunu düşünemiyorum :)

Afiyet olsun..
:)

4 yorum:

  1. tarif çok rezil bence :D

    YanıtlaSil
  2. Ellerine saglik dememisim esegim : (
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. evet tarif rezil ama olsun :D
    fena bi biskuvi diil yani, sadece seker ve tarcini az koymak lazim

    yeni tarifleri deneyelim artik :))

    YanıtlaSil
  4. tarcınlı kurabıyeler favorım cok lezzetlı oluyor ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil