15 Aralık 2010 Çarşamba

Çakma torpil



 Kolay aburcuburlardan Çakma Torpil :D
Yaa aslında çok pratiğimdir ben de neden bunca zaman yazmadım ki bunları? Şimdi hedef şu…
Telefon çalar der ki patavatsızın biri, evdeyseniz size geliyoruz, ama bişi hazırlama.. Oldu canım…
Hemen mutfağa koşulur ve kolay tarifler hazırlanır… Mesela mikrodalga brownie gibi… Bu özel bir tarif sonra vereceğim.. (Evde yazıyor aklımda değil bilemiyorum ondan…)
Şimdi neler yapabiliriz…
Öncelikle milföyümüz varsa süper !
Milföyleri çıkartırız.
Azcık çözününce 4e böleriz. (mikrodalga dedim, çözebiliriz hemen bence)
4 e bölmüş hali ile fırınlarız
Üzerine su da sürebilirsiniz parlak oluyor.
Kabardıklarında, fırından çıkartırız.
Onlar soğuyana kadar bir kenarda, köşede varsa, krem şantimizi koyu kıvamla (1 pakete 1 çay bardağı süt gibi) yaparız, yoksa tiramisuda kullandığımız kremayı yaparız.
Milföylerimizi ortadan ikiye ayırır, kremamızı ister sıkma aparatı ile ister kaşıkla arasına doldurur, üzerine pudra şekerimizi serperiz.
Nee? Pudra şekerimiz mi yok, hemen rondo, magic bullet gibi bir alette toz şekeri çekeriz, işte bize pudra şekeri.
İsterseniz, arasına çilek de koyun, bu aralar çilekle bozdum yatıp kalkıp yiyebilirim, bu nedenle beni dikkate almayabilirsiniz.
şimdilik bu kadar

2 yorum:

  1. hii süper bişiy bu
    alman pastası dedikleri şeye benziyo sanki :D

    tiramisunun kremasını da anlatsanaa :)) kremamız yoksa ondan yapalıım :D

    YanıtlaSil
  2. çok komiksiniz çoooooook senin yaptıgın şu müfley varya beyenmedim desem olur:))dimiii.fakat anneyin yaptıgı ekmek harika görünüyor yapacayim inşallah hadi sana hayırlı günler.

    YanıtlaSil